Techniki sprzedaży w SPA

Szkolenie ukazuje tajniki sprzedaży bezpośredniej oraz skuteczną prezentację świadczonych usług i produktów. Uczestnicy szkolenia zostają przeszkoleni z zakresu: telemarketingu, kontaktu bezpośredniego z klientem, skutecznej i profesjonalnej obsługi klienta budowania długofalowych relacji z klientem oraz podstaw merchandisingu.

Teoria i praktyka

  • Komunikacja werbalna wokalna i kinestetyczna w relacji z klientem
  • Techniki szukania najlepszych rozwiązań dla klientów
  • Techniki tworzenia ofert i przetargów
  • Techniki sprzedaży bezpośredniej
  • Techniki sprzedaży telefonicznej
  • Techniki sprzedaży internetowej
  • Sprzedaż łączona
  • Techniki motywacji
  • Telemarketing: jak skutecznie prowadzić rozmowę telefoniczną, w tym sprzedaż
  • Merchandising: sposób na zwiększenie sprzedaży w placówce stacjonarnej

Czas trwania 1 dzień

inwestycja 900 zł