Szkolenie ukazuje tajniki sprzedaży bezpośredniej oraz skuteczną prezentację świadczonych usług i produktów. Uczestnicy szkolenia zostają przeszkoleni z zakresu: telemarketingu, kontaktu bezpośredniego z klientem, skutecznej i profesjonalnej obsługi klienta budowania długofalowych relacji z klientem oraz podstaw merchandisingu.
Teoria i praktyka
- Komunikacja werbalna wokalna i kinestetyczna w relacji z klientem
- Techniki szukania najlepszych rozwiązań dla klientów
- Techniki tworzenia ofert i przetargów
- Techniki sprzedaży bezpośredniej
- Techniki sprzedaży telefonicznej
- Techniki sprzedaży internetowej
- Sprzedaż łączona
- Techniki motywacji
- Telemarketing: jak skutecznie prowadzić rozmowę telefoniczną, w tym sprzedaż
- Merchandising: sposób na zwiększenie sprzedaży w placówce stacjonarnej
Czas trwania 1 dzień
inwestycja 900 zł